Konwersja tylnego koła roweru elektrycznego 500 W, akumulator 15,6 Ah, z wyświetlaczem, 26"
Kod: 112133
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Wyjątkowo wydajny zestaw tylnego silnika do elektryfikacji rowerów elektrycznych Zestaw do przebudowy jest kompletny, nie są potrzebne żadne dodatkowe akcesoria. Tylne koło z mocnym silnikiem elektrycznym o mocy 500 W, uzupełnione innowacyjną jednostką sterującą, która może analizować dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika. Oznacza to, że zestaw nie wymaga już czujnika prędkości i czujnika, co ułatwia i upraszcza montaż. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik nie wymaga konserwacji, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. Akumulator EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest przeznaczony do montażu nad tylnym kołem i jest wyposażony w regulowany uchwyt. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą, po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Posiada wbudowane czerwone światło bezpieczeństwa, które automatycznie zapala się po włączeniu akumulatora. Nadaje się szczególnie do rowerów z małą ramą lub rowerów miejskich. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” znajdują się instrukcje obsługi i informacje techniczne do pobrania. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Zawartość opakowania: 26-calowy silnik z obręczą z rowkami Akumulator 36 V 13 Ah wraz z uchwytem 2 klucze Ładowarka 5 A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedału Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Montaż zestawu elektryfikacyjnego do roweru można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu. Należy pamiętać, że tylne silniki mają zawsze kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli na rowerze nie ma przykręconego kołnierza wielokołowego, należy go dokupić.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 500 W/36 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 26" |
| Lokalizacja: | Tył |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadek pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 15,6 Ah (562 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Lokalizacja baterii: | Na tylnym bagażniku roweru |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Wymiary baterii: | 460 x 155 x 55 mm |
| Waga baterii wraz z bagażnikiem: | 6,4 kg |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
