Konwersja tylnego koła roweru elektrycznego 500 W, akumulator 15,6 Ah, z wyświetlaczem, 26"
Kod: 112059
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Elektryczny zestaw do elektryfikacji rowerów z tylnym silnikiem i lekkim akumulatorem Przebudowa na ekologiczny rower ze wszystkim, co niezbędne, nie trzeba dokupować niczego dodatkowego. Wydajny tylny silnik elektryczny jest wpleciony w podwójną obręcz na wzmocnionej szpice, sprytną innowacyjną jednostkę sterującą, która zbiera dane o prędkości i przejechanej odległości bezpośrednio z silnika. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszenia. Silnik nie wymaga konserwacji, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Lekka, ale wydajna bateria EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) jest dostarczana z tekstylną torbą, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i nadmiernym rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia wtyczek. WSKAZÓWKA: Instrukcję obsługi w formie pisemnej można pobrać z zakładki „Powiązane pliki”. Zawartość opakowania: Silnik z 26-calową felgą dystansową Akumulator 36 V 15,6 Ah w walizce transportowej Ładowarka 5 A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedału Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić nawet do 60 km/h (w terenie). Zestaw do elektryfikacji roweru można zainstalować samodzielnie, postępując zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz dużego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu. Należy pamiętać, że silniki tylne są zawsze wyposażone w kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli Twój rower nie ma przykręconego kołnierza wielokołowego, należy go dokupić.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 500 W/36 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 26" |
| Lokalizacja: | Tył |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Nie |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadek pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 15,6 Ah (562 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Lokalizacja baterii: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga akumulatora: | 3,7 kg |
| Wymiary akumulatora: | 240 x 130 x 85 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
