Przebudowa na rower elektryczny 250 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora 15,6 Ah, zasięg do 120 km
Kod: 112066
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Elektryfikacja roweru z napędem centralnym o mocy 250 W i akumulatorem 15,6 Ah Napęd centralny można łatwo zainstalować w 99% popularnych rowerów poprzez prostą wymianę środka przekładni pedałów i korby. Dzięki takiemu umiejscowieniu nawet z silnikiem osiąga się optymalny środek ciężkości i nie ma to żadnego wpływu na właściwości jezdne. Silnik jest oczywiście w pełni odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65) i może być stosowany do osi środkowych 68–72 mm. Niewątpliwą zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w obrębie kół. Bateria EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest dostarczana z torbą materiałową, która mieści się w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Zdjęcie torby ma charakter poglądowy, opakowanie może się nieznacznie różnić. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. Zawartość opakowania: Silnik 36 V, 250 W Akumulator 36 V, 15,6 Ah Ładowarka 5 A Główny wiązkę przewodów z 4 wyjściami Czujnik prędkości z magnesem 46-zębowa przekładnia z osłoną ochronną Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy najpierw podłączyć do gniazda ładowania w akumulatorze, a następnie do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Instrukcje obsługi i informacje techniczne można pobrać z zakładki „Powiązane pliki”. Montaż zestawu elektrycznego do roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponuje się narzędziami do demontażu kluczyków pedałów i odkręcenia środka. Jeśli nie masz doświadczenia w wykonywaniu takich czynności, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 11 kg |
| Moc napędu: | 250 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | < |
| Moment obrotowy: | 50 Nm, szczytowy 80 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Nie |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 80 - 160 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 15,6 Ah (562 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie baterii: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 4,7 kg |
| Waga baterii: | 3,7 kg |
| Wymiary baterii: | 240 x 130 x 85 mm |
| Czujnik momentu obrotowego w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
