Przebudowa na rower elektryczny 250 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora 15,6 Ah, zasięg do 120 km

Kod: 112066
Brak oceny
GRATISGRATIS zł3 838,93 –0 %
14687 8 prestavba na elektrokolo 250w stredovy pohon 15 6ah kapacita brasnove baterie dojezd az 120 km
zł3 838,93 –0 % zł3 809,39 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny z silnikiem centralnym Uwaga! Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Elektryfikacja roweru z napędem centralnym o mocy 250 W i akumulatorem 15,6 Ah Napęd centralny można łatwo zainstalować w 99% popularnych rowerów poprzez prostą wymianę środka przekładni pedałów i korby. Dzięki takiemu umiejscowieniu nawet z silnikiem osiąga się optymalny środek ciężkości i nie ma to żadnego wpływu na właściwości jezdne. Silnik jest oczywiście w pełni odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65) i może być stosowany do osi środkowych 68–72 mm. Niewątpliwą zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w obrębie kół. Bateria EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest dostarczana z torbą materiałową, która mieści się w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Zdjęcie torby ma charakter poglądowy, opakowanie może się nieznacznie różnić. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. Zawartość opakowania: Silnik 36 V, 250 W Akumulator 36 V, 15,6 Ah Ładowarka 5 A Główny wiązkę przewodów z 4 wyjściami Czujnik prędkości z magnesem 46-zębowa przekładnia z osłoną ochronną Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy najpierw podłączyć do gniazda ładowania w akumulatorze, a następnie do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Instrukcje obsługi i informacje techniczne można pobrać z zakładki „Powiązane pliki”. Montaż zestawu elektrycznego do roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponuje się narzędziami do demontażu kluczyków pedałów i odkręcenia środka. Jeśli nie masz doświadczenia w wykonywaniu takich czynności, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 11 kg
Moc napędu: 250 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu: &lt
Moment obrotowy: 50 Nm, szczytowy 80 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Nie
Bluetooth: Nie
Zasięg: 80 - 160 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 15,6 Ah (562 Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Umiejscowienie baterii: W kieszeni (zmienne umiejscowienie)
Efekt pamięci: Nie
Waga napędu: 4,7 kg
Waga baterii: 3,7 kg
Wymiary baterii: 240 x 130 x 85 mm
Czujnik momentu obrotowego w napędzie: Nie
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa