Przebudowa na rower elektryczny 750 W, napęd środkowy, 16 Ah, pojemność akumulatora ramowego, zasięg do 120 km

Kod: 112135
Brak oceny
GRATISGRATIS zł4 776,86 –1 %
14696 7 prestavba na elektrokolo 750w stredovy pohon 16ah kapacita ramove baterie dojezd az 120 km
zł4 776,86 –1 % zł4 683,20 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Wydajny silnik środkowy o mocy 750 W do przeróbki roweru na rower elektryczny Uwaga! Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Zestaw elektryczny EVBIKE z silnikiem środkowym i akumulatorem ramowym Napęd środkowy ma uniwersalne zastosowanie w większości popularnych rowerów, wyróżnia się przede wszystkim lekkością, prostotą montażu i jest przeznaczony do osi środkowych o wymiarach 68–72 mm. Silnik montuje się bezpośrednio do ramy roweru, zastępując środek pedału, przerzutkę i korbę. Masa silnika w tym miejscu nie wpływa na stabilność ani właściwości jezdne roweru. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w ramie roweru, a system jest oczywiście odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Akumulator EVBIKE o pojemności 16 Ah (768 Wh) ma solidną pojemność na dłuższe i bardziej wymagające wycieczki. Bardzo łatwo montuje się ją do ramy roweru w miejsce uchwytu na bidon, co ponownie zapewnia optymalny środek ciężkości, i oczywiście jest wyposażona w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, na przykład w celu naładowania lub transportu. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Akumulator zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do złącza ładowania, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Instrukcje obsługi i pliki techniczne do pobrania znajdują się w zakładce „Powiązane pliki”. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 750 W Akumulator ramowy 48 V, 16 Ah 2 klucze Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik obrotów z magnesem Przekładnia 46 zębów Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić nawet do 60 km/h (poza drogami). Montaż zestawu elektrycznego do roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponujesz narzędziami do demontażu uchwytów pedałów i zamocowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 11 kg
Moc napędu: 750 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu: &lt
Moment obrotowy: 70 Nm, szczytowy 100 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Tak
Bluetooth: Nie
Zasięg: 80 - 160 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 16,5 Ah (792Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Umiejscowienie baterii: Na dolnej rurze ramy
Efekt pamięci: Nie
Waga napędu: 4,7 kg
Waga baterii: 4,3 kg
Wymiary baterii: 367 x 115 x 90 mm
Czujnik momentu obrotowego w napędzie: Nie
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa