Przebudowa na rower elektryczny 750 W, napęd środkowy, 16 Ah, pojemność akumulatora ramowego, zasięg do 120 km
Kod: 112135
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw elektryczny EVBIKE z silnikiem środkowym i akumulatorem ramowym Napęd środkowy ma uniwersalne zastosowanie w większości popularnych rowerów, wyróżnia się przede wszystkim lekkością, prostotą montażu i jest przeznaczony do osi środkowych o wymiarach 68–72 mm. Silnik montuje się bezpośrednio do ramy roweru, zastępując środek pedału, przerzutkę i korbę. Masa silnika w tym miejscu nie wpływa na stabilność ani właściwości jezdne roweru. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w ramie roweru, a system jest oczywiście odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Akumulator EVBIKE o pojemności 16 Ah (768 Wh) ma solidną pojemność na dłuższe i bardziej wymagające wycieczki. Bardzo łatwo montuje się ją do ramy roweru w miejsce uchwytu na bidon, co ponownie zapewnia optymalny środek ciężkości, i oczywiście jest wyposażona w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, na przykład w celu naładowania lub transportu. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Akumulator zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do złącza ładowania, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Instrukcje obsługi i pliki techniczne do pobrania znajdują się w zakładce „Powiązane pliki”. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 750 W Akumulator ramowy 48 V, 16 Ah 2 klucze Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik obrotów z magnesem Przekładnia 46 zębów Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić nawet do 60 km/h (poza drogami). Montaż zestawu elektrycznego do roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponujesz narzędziami do demontażu uchwytów pedałów i zamocowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 11 kg |
| Moc napędu: | 750 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | < |
| Moment obrotowy: | 70 Nm, szczytowy 100 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 80 - 160 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 16,5 Ah (792Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie baterii: | Na dolnej rurze ramy |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 4,7 kg |
| Waga baterii: | 4,3 kg |
| Wymiary baterii: | 367 x 115 x 90 mm |
| Czujnik momentu obrotowego w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
