Przebudowa na rower elektryczny z napędem tylnym 750 W, akumulator 13 Ah, z wyświetlaczem, 26"
Kod: 112057
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw do przeróbki roweru elektrycznego z mocnym silnikiem tylnym do roweru 26" Kompletny zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny, który nie wymaga żadnych dodatkowych akcesoriów. Mocny tylny silnik elektryczny o mocy 750 W jest umieszczony w podwójnej 26-calowej obręczy i wzmocnionych szprychach o grubości 2,3 mm, które zapewniają większą wytrzymałość w szpicy. Zestaw posiada ulepszoną jednostkę sterującą, która może odczytywać dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu zestaw nie zawiera już czujnika prędkości, co ułatwia i upraszcza montaż. Silnik jest bezobsługowy, a jego solidna konstrukcja pozwala na znaczne obciążenie bez uszkodzeń. Lekka bateria ramowa EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest dostarczana z materiałową torbą. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i nadmiernym rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. Podczas użytkowania baterii należy chronić ją przed wnikaniem wody i wilgoci, patrz instrukcja obsługi. Etui na baterię służy wyłącznie jako osłona ochronna, a nie jako pełnoprawny uchwyt baterii. Jeśli chcesz używać baterii na ramie roweru, zalecamy jej mocne zamocowanie za pomocą sznurków ściągających. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do złącza do ładowania baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” znajdują się instrukcje montażu i informacje techniczne dotyczące całego zestawu EVBIKE. Zawartość opakowania: Silnik z 26-calową obręczą dystansową Akumulator 48 V 13 Ah w walizce transportowej Szybka ładowarka 5 A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedału Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Montaż zestawu elektryfikacyjnego do roweru można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą podaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu. Należy pamiętać, że tylne silniki mają zawsze kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli na rowerze nie ma przykręconego kołnierza wielokołowego, należy go dokupić.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 750 W/48 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 26" |
| Umiejscowienie: | Tył |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Wsparcie przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność akumulatora: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie akumulatora: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga akumulatora: | 3,9 kg |
| Wymiary akumulatora: | 260 x 140 x 85 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
