Przebudowa na rower elektryczny z przednim kołem 500 W, pojemność akumulatora 15,6 Ah, z 26-calowym wyświetlaczem

Kod: 14636/26
Brak oceny
GRATISGRATIS zł3 276,79 –0 %
14636 5 prestavba na elektrokolo v prednim kole 500w 15 6ah kapacita brasnove baterie s dispejem 28 26
zł3 276,79 –0 % zł3 262,05 / szt
Obecnie niedostępne

Zestaw elektryfikacyjny do rowerów z silnikiem przednim 500 W

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Zestaw do przeróbki roweru na e-bike, silnik przedni 500 W, lekka bateria 15,6 Ah Kompletny zestaw do przeróbki roweru na e-bike, który nie wymaga żadnych dodatkowych akcesoriów. Wydajny silnik elektryczny o mocy 500 W jest wpleciony w podwójną obręcz i wzmocnione szprychy o grubości 2,3 mm, co zapewnia większą wytrzymałość wzmocnienia. Zestaw posiada ulepszoną jednostkę sterującą, która może odczytywać dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu zestaw nie zawiera już czujnika prędkości, co ułatwia i upraszcza montaż. Dzięki akumulatorowi 48 V i wysokiemu momentowi obrotowemu silnika można jeździć na rowerze również za pomocą pedału gazu. Silnik jest bezobsługowy, a jego solidna konstrukcja pozwala na znaczne obciążenie bez uszkodzenia silnika. Lekka bateria ramowa EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest dostarczana z materiałową torbą, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. Podczas użytkowania baterii należy chronić ją przed wnikaniem wody i wilgoci, patrz instrukcja obsługi. Etui na baterię służy wyłącznie jako osłona ochronna, a nie jako pełnoprawny uchwyt baterii. Jeśli chcesz używać baterii na ramie roweru, zalecamy jej mocne zamocowanie za pomocą sznurków ściągających. Zawartość opakowania. Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Podczas montażu zestawu do przedniego koła zalecamy użycie antypoślizgowej nakrętki, aby zabezpieczyć silnik przed obracaniem się w widelcu. Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Montaż zestawu elektryfikacyjnego na rowerze można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 12 kg
Moc napędu: 500 W/36 V
Programowanie napędu: Nie
Rozmiar obręczy: 28"/26"
Umiejscowienie: Przednia część
Tempomat: Tak
Nośność: 100 kg
Liczba magnesów trwałych: 46
Rozmiar magnesów trwałych: 27 x 13,7 x 3 mm
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Wyjście USB: Nie
Poziom wsparcia: 0-5
Zasięg: 80 - 160 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Pojemność baterii: 15,6 Ah (562 Wh)
Umiejscowienie baterii: W kieszeni (zmienne umiejscowienie)
Waga napędu: 6,6 kg
Waga baterii: 3,7 kg
Wymiary baterii: 240 x 130 x 85 mm

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa