Przebudowa na rower elektryczny z przednim kołem 500 W, pojemność akumulatora 15,6 Ah, z 26-calowym wyświetlaczem
Kod: 14636/26
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw do przeróbki roweru na e-bike, silnik przedni 500 W, lekka bateria 15,6 Ah Kompletny zestaw do przeróbki roweru na e-bike, który nie wymaga żadnych dodatkowych akcesoriów. Wydajny silnik elektryczny o mocy 500 W jest wpleciony w podwójną obręcz i wzmocnione szprychy o grubości 2,3 mm, co zapewnia większą wytrzymałość wzmocnienia. Zestaw posiada ulepszoną jednostkę sterującą, która może odczytywać dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu zestaw nie zawiera już czujnika prędkości, co ułatwia i upraszcza montaż. Dzięki akumulatorowi 48 V i wysokiemu momentowi obrotowemu silnika można jeździć na rowerze również za pomocą pedału gazu. Silnik jest bezobsługowy, a jego solidna konstrukcja pozwala na znaczne obciążenie bez uszkodzenia silnika. Lekka bateria ramowa EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest dostarczana z materiałową torbą, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. Podczas użytkowania baterii należy chronić ją przed wnikaniem wody i wilgoci, patrz instrukcja obsługi. Etui na baterię służy wyłącznie jako osłona ochronna, a nie jako pełnoprawny uchwyt baterii. Jeśli chcesz używać baterii na ramie roweru, zalecamy jej mocne zamocowanie za pomocą sznurków ściągających. Zawartość opakowania. Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Podczas montażu zestawu do przedniego koła zalecamy użycie antypoślizgowej nakrętki, aby zabezpieczyć silnik przed obracaniem się w widelcu. Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Montaż zestawu elektryfikacyjnego na rowerze można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 500 W/36 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 28"/26" |
| Umiejscowienie: | Przednia część |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 160 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Pojemność baterii: | 15,6 Ah (562 Wh) |
| Umiejscowienie baterii: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 3,7 kg |
| Wymiary baterii: | 240 x 130 x 85 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
