Przebudowa na rower elektryczny z przednim kołem 750 W, pojemność akumulatora nośnego 13 Ah, 28"

Kod: 14657/28
Brak oceny
GRATISGRATIS
14657 4 prestavba na elektrokolo v prednim kole 750w 13ah kapacita nosicove baterie 26 28
zł3 918,21 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Zestaw do elektryfikacji roweru z silnikiem przednim i akumulatorem na bagażniku

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Przebudowa na rower elektryczny z przednim silnikiem 750 W i akumulatorem 13 Ah Kompletny zestaw do przebudowy roweru na rower elektryczny, nie trzeba dokupować niczego więcej. Wyjątkowo wydajny silnik elektryczny do przedniego koła jest osadzony na podwójnej obręczy i wzmocnionych szprychach 2,3 mm. Zestaw posiada nowy typ jednostki sterującej, która może odczytywać dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu nie jest już potrzebny czujnik prędkości, co ułatwia i upraszcza instalację. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik jest bezobsługowy, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można znaleźć instrukcje obsługi i informacje techniczne dotyczące silnika, akumulatora i sterownika do pobrania. Bateria EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest przeznaczona do montażu nad tylnym kołem i zawiera regulowany uchwyt. Bateria jest wyposażona w zabezpieczenie przed kradzieżą, po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Posiada wbudowane czerwone światło bezpieczeństwa, które automatycznie zapala się po włączeniu akumulatora. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Bateria zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Podczas montażu zestawu do przedniego koła zalecamy użycie antypoślizgowej nakrętki, aby zabezpieczyć silnik przed obracaniem się w widelcu. Zawartość opakowania. Spełnia zatem normy ruchu drogowego. Maksymalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Przebudowę na rower elektryczny można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 12 kg
Moc napędu: 750 W/48 V
Programowanie napędu: Nie
Opcjonalny wyświetlacz: Nie
Rozmiar obręczy: 26"/28"
Miejsce umiejscowienia: Przednia część
Tempomat: Tak
Nośność: 100 kg
Liczba magnesów trwałych: 46
Rozmiar magnesów trwałych: 27 x 13,7 x 3 mm
Wsparcie przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Wyjście USB: Tak
Bluetooth: Nie
Wyświetlacz kolorowy: Nie
Poziom wsparcia: 0-5
Zasięg: 80 - 140 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 13 Ah (624 Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Miejsce umiejscowienia baterii: Na tylnym bagażniku roweru
Waga napędu: 6,6 kg
Wymiary baterii: 460 x 155 x 55 mm

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa