Przebudowa na rower elektryczny z przednim kołem 750 W, pojemność akumulatora nośnego 13 Ah, 28"
Kod: 14657/28
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Przebudowa na rower elektryczny z przednim silnikiem 750 W i akumulatorem 13 Ah Kompletny zestaw do przebudowy roweru na rower elektryczny, nie trzeba dokupować niczego więcej. Wyjątkowo wydajny silnik elektryczny do przedniego koła jest osadzony na podwójnej obręczy i wzmocnionych szprychach 2,3 mm. Zestaw posiada nowy typ jednostki sterującej, która może odczytywać dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu nie jest już potrzebny czujnik prędkości, co ułatwia i upraszcza instalację. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik jest bezobsługowy, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można znaleźć instrukcje obsługi i informacje techniczne dotyczące silnika, akumulatora i sterownika do pobrania. Bateria EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest przeznaczona do montażu nad tylnym kołem i zawiera regulowany uchwyt. Bateria jest wyposażona w zabezpieczenie przed kradzieżą, po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Posiada wbudowane czerwone światło bezpieczeństwa, które automatycznie zapala się po włączeniu akumulatora. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Bateria zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Podczas montażu zestawu do przedniego koła zalecamy użycie antypoślizgowej nakrętki, aby zabezpieczyć silnik przed obracaniem się w widelcu. Zawartość opakowania. Spełnia zatem normy ruchu drogowego. Maksymalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Przebudowę na rower elektryczny można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 750 W/48 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 26"/28" |
| Miejsce umiejscowienia: | Przednia część |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Wsparcie przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Miejsce umiejscowienia baterii: | Na tylnym bagażniku roweru |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Wymiary baterii: | 460 x 155 x 55 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
