Przebudowa roweru elektrycznego 1000 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 13 Ah, zasięg do 100 km

Kod: 112062
Brak oceny
GRATISGRATIS zł5 777,18 –0 %
14705 7 prestavba na elektrokolo 1000w stredovy pohon 13ah kapacita ramove baterie dojezd az 100 km
zł5 777,18 –0 % zł5 732,75 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Napęd centralny do przeróbki rowerów na rowery elektryczne Uwaga! Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Napęd środkowy charakteryzuje się lekkością i prostotą montażu. Silnik jest zamontowany w ramie osi korby. Dzięki zamontowaniu silnika w miejscu oryginalnej przekładni silnik ma optymalny środek ciężkości i lepsze właściwości jezdne dzięki możliwości zmiany biegów. Silnik może zawsze pracować z optymalną prędkością obrotową. Jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki, które są montowane zamiast koła środkowego. Są one tak uniwersalne, że można je zamontować w 99% produkowanych rowerów. W zakładce Powiązane pliki znajdują się wszystkie informacje techniczne dotyczące kompletnego zestawu oraz instrukcje montażu. Akumulator EVBIKE 13 Ah (624 Wh) można bardzo łatwo zamontować na ramie roweru w miejscu uchwytu na bidon. Umieszczenie akumulatora w środkowej części roweru pozwala uzyskać optymalny środek ciężkości. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Bateria zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 1000 W. Akumulator ramowy 48 V, 13 Ah. 2 klucze. Ładowarka 5 A. Główny wiązkę przewodów z 4 wyjściami. Czujnik obrotów z magnesem. Przekładnia 44 zęby Korba L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw ten jest zgodny z maksymalną dopuszczalną prędkością 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu elektrycznego do roweru może wykonać przeciętny mechanik, który dysponuje narzędziami do demontażu korby pedałów i luzowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 12 kg
Moc napędu: 1000 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu:
Moment obrotowy: 130 Nm, szczytowy 160 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Tak
Bluetooth: Nie
Zasięg: 80 - 140 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 13 Ah (624 Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Miejsce umiejscowienia baterii: Na dolnej rurze ramy
Efekt pamięci: Nie
Waga napędu: 6,6 kg
Waga baterii: 4,1 kg
Wymiary baterii: 367 x 115 x 90 mm
Czujnik skrętu w napędzie: Nie
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa