Przebudowa roweru elektrycznego 1000 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 13 Ah, zasięg do 100 km
Kod: 112062
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Napęd środkowy charakteryzuje się lekkością i prostotą montażu. Silnik jest zamontowany w ramie osi korby. Dzięki zamontowaniu silnika w miejscu oryginalnej przekładni silnik ma optymalny środek ciężkości i lepsze właściwości jezdne dzięki możliwości zmiany biegów. Silnik może zawsze pracować z optymalną prędkością obrotową. Jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki, które są montowane zamiast koła środkowego. Są one tak uniwersalne, że można je zamontować w 99% produkowanych rowerów. W zakładce Powiązane pliki znajdują się wszystkie informacje techniczne dotyczące kompletnego zestawu oraz instrukcje montażu. Akumulator EVBIKE 13 Ah (624 Wh) można bardzo łatwo zamontować na ramie roweru w miejscu uchwytu na bidon. Umieszczenie akumulatora w środkowej części roweru pozwala uzyskać optymalny środek ciężkości. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Bateria zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 1000 W. Akumulator ramowy 48 V, 13 Ah. 2 klucze. Ładowarka 5 A. Główny wiązkę przewodów z 4 wyjściami. Czujnik obrotów z magnesem. Przekładnia 44 zęby Korba L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw ten jest zgodny z maksymalną dopuszczalną prędkością 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu elektrycznego do roweru może wykonać przeciętny mechanik, który dysponuje narzędziami do demontażu korby pedałów i luzowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 1000 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | |
| Moment obrotowy: | 130 Nm, szczytowy 160 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Miejsce umiejscowienia baterii: | Na dolnej rurze ramy |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 4,1 kg |
| Wymiary baterii: | 367 x 115 x 90 mm |
| Czujnik skrętu w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
