Przebudowa roweru elektrycznego 1000 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 16 Ah, zasięg do 120 km

Kod: 112134
Brak oceny
GRATISGRATIS zł6 932,94 –0 %
14702 7 prestavba na elektrokolo 1000w stredovy pohon 16ah kapacita ramove baterie dojezd az 120 km
zł6 932,94 –0 % zł6 879,61 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Zestaw do elektryfikacji rowerów Uwaga. Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Wyjątkowo wydajny zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny Zestaw elektryfikacyjny 1000 W do przeróbki roweru na rower elektryczny za pomocą wydajnego silnika centralnego, który wyróżnia się lekkością i prostotą montażu. Silnik jest zamontowany na ramie w miejscu środka pedału. Dzięki temu uzyskuje się optymalny środek ciężkości i właściwości jezdne. Silnik elektryczny jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65) i jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Są one tak uniwersalne, że można je zainstalować w 99% produkowanych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 16 Ah (768 Wh) można łatwo zainstalować na pochyłej rurze ramy zamiast uchwytu na bidon, co zapewnia optymalny środek ciężkości. Akumulator jest wyposażony w zamek zabezpieczający przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć w celu naładowania poza rowerem lub podczas transportu roweru elektrycznego. Akumulator zawiera inteligentny moduł zabezpieczający BMS, który równoważy ogniwa, chroniąc je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Akumulator zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać informacje techniczne i instrukcje dotyczące montażu akumulatora i napędu środkowego w rowerze. WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy najpierw podłączyć do złącza ładowania na akumulatorze, a następnie do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 1000 W Akumulator ramowy 48 V, 16 Ah 2 klucze Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik obrotów z magnesem Czujnik zmiany biegów Przekładnia 44 zęby Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw jest zgodny z obowiązującymi przepisami, maksymalną dopuszczalną prędkością 25 km/h, tj. normami ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu do roweru elektrycznego może wykonać przeciętny mechanik, który dysponuje odpowiednimi narzędziami do demontażu pedałów i odkręcenia środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 12 kg
Moc napędu: 1000 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu:
Moment obrotowy: 130 Nm, szczytowy 160 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Tak
Bluetooth: Nie
Zasięg: 90 - 180 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 16,5 Ah (792Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Miejsce umiejscowienia baterii: Na dolnej rurze ramy
Efekt pamięci: Nie
Waga napędu: 6,6 kg
Waga baterii: 4,3 kg
Wymiary baterii: 367 x 115 x 90 mm
Czujnik skrętu w napędzie: Nie
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa