Przebudowa roweru elektrycznego 1000 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 16 Ah, zasięg do 120 km
Kod: 112134
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Wyjątkowo wydajny zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny Zestaw elektryfikacyjny 1000 W do przeróbki roweru na rower elektryczny za pomocą wydajnego silnika centralnego, który wyróżnia się lekkością i prostotą montażu. Silnik jest zamontowany na ramie w miejscu środka pedału. Dzięki temu uzyskuje się optymalny środek ciężkości i właściwości jezdne. Silnik elektryczny jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65) i jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Są one tak uniwersalne, że można je zainstalować w 99% produkowanych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 16 Ah (768 Wh) można łatwo zainstalować na pochyłej rurze ramy zamiast uchwytu na bidon, co zapewnia optymalny środek ciężkości. Akumulator jest wyposażony w zamek zabezpieczający przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć w celu naładowania poza rowerem lub podczas transportu roweru elektrycznego. Akumulator zawiera inteligentny moduł zabezpieczający BMS, który równoważy ogniwa, chroniąc je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Akumulator zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać informacje techniczne i instrukcje dotyczące montażu akumulatora i napędu środkowego w rowerze. WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy najpierw podłączyć do złącza ładowania na akumulatorze, a następnie do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 1000 W Akumulator ramowy 48 V, 16 Ah 2 klucze Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik obrotów z magnesem Czujnik zmiany biegów Przekładnia 44 zęby Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw jest zgodny z obowiązującymi przepisami, maksymalną dopuszczalną prędkością 25 km/h, tj. normami ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu do roweru elektrycznego może wykonać przeciętny mechanik, który dysponuje odpowiednimi narzędziami do demontażu pedałów i odkręcenia środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 1000 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | |
| Moment obrotowy: | 130 Nm, szczytowy 160 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 90 - 180 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 16,5 Ah (792Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Miejsce umiejscowienia baterii: | Na dolnej rurze ramy |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 4,3 kg |
| Wymiary baterii: | 367 x 115 x 90 mm |
| Czujnik skrętu w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
