Przebudowa roweru elektrycznego 250 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 19 Ah, zasięg do 140 km

Kod: 112137
Brak oceny
GRATISGRATIS zł4 964,65 –0 %
14684 6 prestavba na elektrokolo 250w stredovy pohon 19ah kapacita ramove baterie dojezd az 140 km
zł4 964,65 –0 % zł4 926,47 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny Uwaga! Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Skuter elektryczny z silnikiem środkowym i akumulatorem o dodatkowej pojemności 19 Ah Napęd środkowy jest jednym ze sposobów łatwej przebudowy zwykłego roweru na rower elektryczny. Silnik elektryczny jest umieszczony bezpośrednio w ramie roweru, pośrodku pedałów, co zapewnia optymalny środek ciężkości i brak ograniczeń w sterowaniu. Jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Przebudowa na rower elektryczny jest na tyle uniwersalna, że można je zamontować w 99% seryjnie produkowanych rowerów. Wysokowydajny akumulator ramowy EVBIKE o pojemności 19 Ah (684 Wh) bardzo łatwo montuje się na ramie roweru w miejsce uchwytu na bidon i zapewnia naprawdę duży zasięg. Montaż akumulatora na ramie roweru ponownie optymalizuje środek ciężkości, a rower pozostaje doskonale sterowalny. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. INSTRUKCJA: Podręczniki i informacje techniczne dotyczące silnika i baterii EVBIKE można znaleźć w zakładce „Powiązane pliki”. INSTRUKCJA: Ładowarkę należy zawsze podłączyć najpierw do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Zawartość opakowania: Silnik 36 V, 250 W. Akumulator ramowy 36 V, 19 Ah Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik prędkości z magnesem 46-zębowa przekładnia z osłoną ochronną Pedał korbowy L+P 2 klucze do akumulatora Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Przebudowę na rower elektryczny może wykonać średnio wykwalifikowany mechanik, który dysponuje narzędziami do demontażu pedałów i zamontowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 11 kg
Moc napędu: 250 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu: &lt
Moment obrotowy: 50 Nm, szczytowy 80 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Tak
Bluetooth: Nie
Zasięg: 90 - 180 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność akumulatora: 20 Ah (720 Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Umiejscowienie akumulatora: Na dolnej rurze ramy
Efekt pamięci: Nie
Waga napędu: 4,7 kg
Waga baterii: 4,3 kg
Wymiary baterii: 367 x 115 x 90 mm
Czujnik momentu obrotowego w napędzie: Nie
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa