Przebudowa roweru elektrycznego 250 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 19 Ah, zasięg do 140 km
Kod: 112137
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Skuter elektryczny z silnikiem środkowym i akumulatorem o dodatkowej pojemności 19 Ah Napęd środkowy jest jednym ze sposobów łatwej przebudowy zwykłego roweru na rower elektryczny. Silnik elektryczny jest umieszczony bezpośrednio w ramie roweru, pośrodku pedałów, co zapewnia optymalny środek ciężkości i brak ograniczeń w sterowaniu. Jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Przebudowa na rower elektryczny jest na tyle uniwersalna, że można je zamontować w 99% seryjnie produkowanych rowerów. Wysokowydajny akumulator ramowy EVBIKE o pojemności 19 Ah (684 Wh) bardzo łatwo montuje się na ramie roweru w miejsce uchwytu na bidon i zapewnia naprawdę duży zasięg. Montaż akumulatora na ramie roweru ponownie optymalizuje środek ciężkości, a rower pozostaje doskonale sterowalny. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. INSTRUKCJA: Podręczniki i informacje techniczne dotyczące silnika i baterii EVBIKE można znaleźć w zakładce „Powiązane pliki”. INSTRUKCJA: Ładowarkę należy zawsze podłączyć najpierw do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Zawartość opakowania: Silnik 36 V, 250 W. Akumulator ramowy 36 V, 19 Ah Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik prędkości z magnesem 46-zębowa przekładnia z osłoną ochronną Pedał korbowy L+P 2 klucze do akumulatora Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Przebudowę na rower elektryczny może wykonać średnio wykwalifikowany mechanik, który dysponuje narzędziami do demontażu pedałów i zamontowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 11 kg |
| Moc napędu: | 250 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | < |
| Moment obrotowy: | 50 Nm, szczytowy 80 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 90 - 180 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność akumulatora: | 20 Ah (720 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie akumulatora: | Na dolnej rurze ramy |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 4,7 kg |
| Waga baterii: | 4,3 kg |
| Wymiary baterii: | 367 x 115 x 90 mm |
| Czujnik momentu obrotowego w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
