Przekształcenie w rower elektryczny w przednim kole 750 W, pojemność 13 Ah 26-calowa bateria
Kod: 14654/26
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Przebudowa na rower elektryczny z wydajnym silnikiem przednim o mocy 750 W i lekkim akumulatorem 13 Ah w torbie. Zestaw do elektryfikacji jest kompletny i nie ma potrzeby dokupowania żadnych dodatkowych elementów. Nowy typ jednostki sterującej odczytuje dane dotyczące prędkości i odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu zestaw nie zawiera już czujnika prędkości, a montaż jest prostszy i bardziej przejrzysty. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik nie wymaga konserwacji, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać instrukcje obsługi i informacje techniczne dotyczące silnika, akumulatora i jednostki sterującej EVBIKE Lekki, amortyzowany akumulator EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest dostarczany z materiałową torbą, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS, który równoważy ogniwa, chroniąc je przed niedostatecznym naładowaniem i nadmiernym rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. Podczas użytkowania baterii należy chronić ją przed wnikaniem wody i wilgoci, patrz instrukcja obsługi. Etui na baterię służy wyłącznie jako osłona ochronna, a nie jako pełnoprawny uchwyt baterii. Jeśli chcesz używać baterii na ramie roweru, zalecamy jej mocne zamocowanie za pomocą sznurków ściągających. WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy zawsze najpierw podłączyć do złącza ładowania, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Podczas montażu zestawu do przedniego koła zalecamy użycie antypoślizgowej nakrętki, aby zabezpieczyć silnik przed obracaniem się w widelcu. Zawartość opakowania. Spełnia zatem normy ruchu drogowego. Maksymalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Zestaw do elektryfikacji roweru można zainstalować samodzielnie, postępując zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 750 W/48 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 28"/26" |
| Umiejscowienie: | Przednia część |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Miejsce umiejscowienia baterii: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 3,9 kg |
| Wymiary baterii: | 260 x 140 x 85 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
