Przekształcenie w rower elektryczny w przednim kole 750 W, pojemność akumulatora ramowego 16 Ah 26"
Kod: 14663/26
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw do elektryfikacji roweru elektrycznego, silnik przedni 750 W, akumulator ramowy 16 Ah Zestaw do konwersji zawiera wszystko, co niezbędne, nie musisz dokupować żadnych dodatkowych elementów. Wyjątkowo wydajny silnik elektryczny o mocy 750 W jest wpleciony w podwójną obręcz na wzmocnionych szprychach ze stali nierdzewnej o średnicy 2,3 mm. Innowacyjna jednostka sterująca może odczytywać dane dotyczące aktualnej prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu zestaw nie zawiera już czujnika prędkości, a montaż jest prostszy. Po podłączeniu akumulatora 48 V nominalna moc silnika wynosi 750 W. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik jest bezobsługowy, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. Akumulator ramowy EVBIKE o dużej pojemności 16 Ah (768 Wh) można bardzo łatwo zamontować na ramie roweru w miejscu prowadnic koszyka na bidon. Umieszczenie akumulatora w środkowej części roweru pozwala uzyskać optymalny środek ciężkości. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Bateria zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy zawsze najpierw podłączyć do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Pisemną instrukcję można pobrać z zakładki „Powiązane pliki”. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Podczas montażu zestawu do przedniego koła zalecamy użycie antypoślizgowej nakrętki, aby zabezpieczyć silnik przed obracaniem się w widelcu. Zawartość opakowania. Spełnia zatem normy ruchu drogowego. Maksymalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Montaż zestawu elektrycznego do roweru można wykonać samodzielnie, zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 15 kg |
| Moc napędu: | 750 W/48 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 28"/28" |
| Lokalizacja: | Przednia część |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadek pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność akumulatora: | 16 Ah (768 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Lokalizacja akumulatora: | Na dolnej rurze ramy |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga akumulatora: | 4,1 kg |
| Wymiary akumulatora: | 367 x 115 x 90 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
