Rower elektryczny 1000 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora 13 Ah, zasięg do 100 km

Kod: 112061
Brak oceny
GRATISGRATIS zł5 720,36 –0 %
14708 8 prestavba na elektrokolo 1000w stredovy pohon kapacita brasnove baterie 13ah s dojezdem az 100 km
zł5 720,36 –0 % zł5 676,35 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Zestaw do elektryfikacji z silnikiem środkowym i akumulatorem 13 Ah Uwaga! Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Zestaw do przeróbki roweru elektrycznego, silnik centralny 1000 W Zestaw do elektryfikacji napędu środkowego jest popularny ze względu na łatwą i prostą instalację, w której wydajny silnik o mocy 1000 W jest montowany bezpośrednio do ramy zamiast do środka pedału. Dzięki temu osiąga się niższy środek ciężkości, a właściwości jezdne nie są w żaden sposób ograniczone. Silnik jest odporny na kurz i rozpryski wody (IP65) i może być stosowany do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Napęd środkowy ma o 35% większy zasięg niż silniki w przedniej części i jest tak uniwersalny, że można go zamontować w 99% seryjnych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest dostarczany z torbą materiałową, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do wtyczki ładowania baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia wtyczek. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” znajdują się informacje techniczne i instrukcje dotyczące akumulatora i silnika. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 1000 W Akumulator 48 V, 13 Ah Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik prędkości z magnesem Przekładnia 44-zębowa Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić nawet do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu elektrycznego do roweru może wykonać zwykły mechanik. Jeśli nie masz doświadczenia w serwisowaniu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i profesjonalny montaż zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 12 kg
Moc napędu: 1000 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu: &lt
Moment obrotowy: 130 Nm, szczytowy 160 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Nie
Bluetooth: Nie
Zasięg: 80 - 140 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 13 Ah (624 Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Umiejscowienie baterii: W kieszeni (zmienne umiejscowienie)
Waga napędu: 6,6 kg
Waga baterii: 3,9 kg
Wymiary baterii: 260 x 140 x 85 mm
Czujnik momentu obrotowego w napędzie: Nie
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa