Rower elektryczny 1000 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora 13 Ah, zasięg do 100 km
Kod: 112061
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw do przeróbki roweru elektrycznego, silnik centralny 1000 W Zestaw do elektryfikacji napędu środkowego jest popularny ze względu na łatwą i prostą instalację, w której wydajny silnik o mocy 1000 W jest montowany bezpośrednio do ramy zamiast do środka pedału. Dzięki temu osiąga się niższy środek ciężkości, a właściwości jezdne nie są w żaden sposób ograniczone. Silnik jest odporny na kurz i rozpryski wody (IP65) i może być stosowany do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Napęd środkowy ma o 35% większy zasięg niż silniki w przedniej części i jest tak uniwersalny, że można go zamontować w 99% seryjnych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest dostarczany z torbą materiałową, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do wtyczki ładowania baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia wtyczek. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” znajdują się informacje techniczne i instrukcje dotyczące akumulatora i silnika. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 1000 W Akumulator 48 V, 13 Ah Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik prędkości z magnesem Przekładnia 44-zębowa Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić nawet do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu elektrycznego do roweru może wykonać zwykły mechanik. Jeśli nie masz doświadczenia w serwisowaniu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i profesjonalny montaż zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 1000 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | < |
| Moment obrotowy: | 130 Nm, szczytowy 160 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Nie |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie baterii: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 3,9 kg |
| Wymiary baterii: | 260 x 140 x 85 mm |
| Czujnik momentu obrotowego w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
