Rower elektryczny 250 W, napęd środkowy, akumulator 13 Ah, zasięg do 100 km
Kod: 112096
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Przebudowa na rower elektryczny z silnikiem środkowym o mocy 250 W Silniki środkowe do przebudowy rowerów na rowery elektryczne wyróżniają się przede wszystkim lekkością i prostotą montażu. Silnik jest zamontowany w ramie w środkowej pozycji pedałowania, co zapewnia optymalny środek ciężkości i nie ogranicza właściwości jezdnych. Oczywistą cechą jest odporność na wnikanie kurzu, a także ochrona przed rozpryskiwaną wodą (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Główną zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Są one tak uniwersalne, że można je zamontować w 99% produkowanych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 13 Ah (468 Wh) jest dostarczany w tekstylnej torbie, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS, który równoważy ogniwa, chroniąc je przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sam akumulator znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. INSTRUKCJA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać instrukcje obsługi i informacje techniczne dotyczące akumulatora i silnika. INSTRUKCJA: Ładowarkę należy najpierw podłączyć do akumulatora, a następnie do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. Zawartość opakowania. Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Instalację zestawu elektrycznego do roweru może wykonać zwykły mechanik, który jest wyposażony w narzędzia do demontażu uchwytów pedałów i zamocowania środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i profesjonalny montaż zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 11 kg |
| Výkon pohonu: | 250 W |
| Programovanie pohonu: | Tak |
| Voliteľný displej: | Tak |
| Pomoc pri chôdzi: | Tak (6 km/h) |
| Hluk pohonu: | < |
| Krútiaci moment: | 50 Nm, szczytowy 80 Nm |
| Do osi kolesa: | 68-72 mm |
| Výstup USB: | Nie |
| Bluetooth: | Nie |
| Dojazd: | 80 - 130 km |
| Počet normálnych cyklov: | 800 (max. 30 % pokles kapacity) |
| Zloženie článku: | litowy (Li-ion) |
| Nominálne napätie článku: | 3,7 V |
| Kapacita batérie: | 13 Ah (468 Wh) |
| Nabíjací prúd: | 2 A |
| Umiestnenie batérie: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Pamäťový efekt: | Nie |
| Hmotnosť pohonu: | 4,7 kg |
| Hmotnosť batérie: | 3,1 kg |
| Rozmery batérie: | 230 x 120 x 80 mm (w tym kieszeń) |
| Snímač krútenia v pohone: | Nie |
| Artykuły: | Samsung |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
