Rower elektryczny 250 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora 15,6 Ah, zasięg do 120 km
Kod: 112136
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw do elektryfikacji zwykłych rowerów na rowery elektryczne z silnikiem centralnym Napęd środkowy jest lekki i łatwy w montażu. Instalacja silnika odbywa się bezpośrednio w ramie poprzez wymianę środka pedału, przekładni i korby. Ponieważ silnik jest zainstalowany w środkowej części roweru, osiąga się optymalny środek ciężkości i nie pogarsza się właściwości jezdne. Silnik środkowy jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Są one tak uniwersalne, że można je zamontować w 99% produkowanych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest przeznaczony do montażu nad tylnym kołem i jest wyposażony w regulowany uchwyt. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą, po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Posiada wbudowane czerwone światło bezpieczeństwa, które automatycznie zapala się po włączeniu akumulatora. Nadaje się szczególnie do rowerów z małą ramą lub rowerów miejskich, a dla niektórych rowerów jest jedynym możliwym rozwiązaniem, gdzie umieścić akumulator. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do złącza ładowania w akumulatorze, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania zamka i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Zawartość opakowania: Silnik 36 V, 250 W. Akumulator nośny 36 V, 15,6 Ah. Akumulator nośny i akcesoria. 2 klucze. Ładowarka 5 A. Główny wiązkę przewodów z 4 wyjściami. Czujnik prędkości z magnesem 46-zębowa przekładnia z osłoną ochronną Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Montaż tego zestawu do przeróbki roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponuje się narzędziami do demontażu uchwytów pedałów i odkręcenia środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 15 kg |
| Moc napędu: | 250 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | < |
| Moment obrotowy: | 50 Nm, szczytowy 80 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 80 - 160 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 15,6 Ah (562 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Miejsce umiejscowienia baterii: | Na tylnym bagażniku roweru |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 4,7 kg |
| Wymiary baterii: | 460 x 155 x 55 mm |
| Czujnik momentu obrotowego w napędzie: | Nie |
| Waga baterii wraz z bagażnikiem: | 6,4 kg |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
