Rower elektryczny 250 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora 15,6 Ah, zasięg do 120 km

Kod: 112136
Brak oceny
GRATISGRATIS zł4 018,07 –0 %
14690 7 prestavba na elektrokolo 250w stredovy pohon 15 6ah kapacita nosicove baterie dojezd az 120 km
zł4 018,07 –0 % zł3 987,16 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Centralny zestaw elektryfikacyjny do przeróbki roweru na rower elektryczny Uwaga! Bez wyświetlacza, wybierz odpowiedni wyświetlacz sterujący TUTAJ

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Zestaw do elektryfikacji zwykłych rowerów na rowery elektryczne z silnikiem centralnym Napęd środkowy jest lekki i łatwy w montażu. Instalacja silnika odbywa się bezpośrednio w ramie poprzez wymianę środka pedału, przekładni i korby. Ponieważ silnik jest zainstalowany w środkowej części roweru, osiąga się optymalny środek ciężkości i nie pogarsza się właściwości jezdne. Silnik środkowy jest odporny na wnikanie kurzu i chroniony przed rozpryskiwaniem wody (IP65). Silnik jest przeznaczony do osi środkowych o średnicy 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. Są one tak uniwersalne, że można je zamontować w 99% produkowanych rowerów. Akumulator EVBIKE o pojemności 15,6 Ah (562 Wh) jest przeznaczony do montażu nad tylnym kołem i jest wyposażony w regulowany uchwyt. Akumulator jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą, po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Posiada wbudowane czerwone światło bezpieczeństwa, które automatycznie zapala się po włączeniu akumulatora. Nadaje się szczególnie do rowerów z małą ramą lub rowerów miejskich, a dla niektórych rowerów jest jedynym możliwym rozwiązaniem, gdzie umieścić akumulator. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do złącza ładowania w akumulatorze, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania zamka i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Zawartość opakowania: Silnik 36 V, 250 W. Akumulator nośny 36 V, 15,6 Ah. Akumulator nośny i akcesoria. 2 klucze. Ładowarka 5 A. Główny wiązkę przewodów z 4 wyjściami. Czujnik prędkości z magnesem 46-zębowa przekładnia z osłoną ochronną Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Montaż tego zestawu do przeróbki roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponuje się narzędziami do demontażu uchwytów pedałów i odkręcenia środka. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 15 kg
Moc napędu: 250 W
Programowanie napędu: Tak
Opcjonalny wyświetlacz: Tak
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Hałas napędu: &lt
Moment obrotowy: 50 Nm, szczytowy 80 Nm
Do osi koła: 68-72 mm
Wyjście USB: Tak
Bluetooth: Nie
Zasięg: 80 - 160 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Skład ogniwa: litowy (Li-ion)
Napięcie nominalne ogniwa: 3,7 V
Pojemność baterii: 15,6 Ah (562 Wh)
Prąd ładowania: 2 A
Miejsce umiejscowienia baterii: Na tylnym bagażniku roweru
Efekt pamięci: Nie
Waga napędu: 4,7 kg
Wymiary baterii: 460 x 155 x 55 mm
Czujnik momentu obrotowego w napędzie: Nie
Waga baterii wraz z bagażnikiem: 6,4 kg
Ochrona kabla IP65: Tak

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa