Rower elektryczny 750 W, napęd środkowy, pojemność akumulatora ramowego 13 Ah, zasięg do 100 km
Kod: 112064
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw elektryczny z silnikiem środkowym o mocy 750 W i akumulatorem ramowym 13 Ah Uniwersalny zestaw elektryczny do przeróbki rowerów na rowery elektryczne z wydajnym silnikiem środkowym można stosunkowo łatwo zamontować na większości standardowych rowerów. Silnik jest zamontowany w ramie w środkowej części pedału, co zapewnia optymalny środek ciężkości i nie pogarsza właściwości jezdnych. Silnik jest oczywiście odporny na kurz i chroniony przed rozpryskami wody (IP65) i jest przeznaczony do osi środkowych 68–72 mm. Zaletą napędów środkowych jest to, że mają one nawet o 35% większy zasięg niż silniki w piastach kół. WSKAZÓWKA: Przed montażem silnika zalecamy zakup specjalnych kluczy do dokręcania nakrętek zabezpieczających i nakrętek zabezpieczających oraz kleju do gwintów. Akumulator EVBIKE 13 Ah (624 Wh) bardzo łatwo montuje się na ramie roweru w miejscu uchwytu na bidon i jest wyposażony w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można go łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Akumulator zawiera wyjście USB do ładowania urządzeń zewnętrznych. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do akumulatora, a następnie do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać instrukcje obsługi i specyfikacje techniczne silnika i akumulatora z zestawu EVBIKE. Zawartość opakowania: Silnik 48 V, 750 W. Akumulator ramowy 48 V, 13 Ah 2 klucze Ładowarka 5 A Główny wiązek przewodów z 4 wyjściami Czujnik obrotów z magnesem Przekładnia 46 zębów Pedał korbowy L+P Materiały montażowe (śruby i nakrętki) Czujnik zmiany biegów Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (poza drogami). Montaż zestawu elektrycznego do roweru można wykonać samodzielnie, jeśli dysponujesz narzędziami do demontażu korby pedałów i zamocowania środka pedału. Jeśli nie masz doświadczenia w takich czynnościach, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy środkowe – przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 11 kg |
| Moc napędu: | 750 W |
| Programowanie napędu: | Tak |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Tak |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Hałas napędu: | < |
| Moment obrotowy: | 70 Nm, szczytowy 100 Nm |
| Do osi koła: | 68-72 mm |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność baterii: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie baterii: | Na dolnej rurze ramy |
| Efekt pamięci: | Nie |
| Waga napędu: | 4,7 kg |
| Waga baterii: | 4,1 kg |
| Wymiary baterii: | 367 x 115 x 90 mm |
| Czujnik momentu obrotowego w napędzie: | Nie |
| Ochrona kabla IP65: | Tak |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
