Tern GSD S00 – półskładany rower elektryczny do przewożenia ładunków, szary
Kod: 6450127
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Rower elektryczny Tern GSD
Model GSD S00 to najwyższa seria kompaktowych rowerów elektrycznych do przewozu ładunków, które w porównaniu z wersją S10 są wyposażone w bezstopniową przekładnię Enviolo, która sprawia, że zmiana biegów jest płynniejsza i oferuje większy zakres przełożeń. Model S00 oferuje ponadto w standardzie boczne sakwy, zamek ABUS na przednim widelcu oraz solidniejszy stojak. Ważną różnicą jest również silnik Bosch Performance CX. Niezwykle przydatne – zaskakująco małe Opracowanie i produkcja najlepszych możliwych rowerów składanych na świecie to tylko pierwszy krok. Kolejnym może być wprowadzenie składanego roweru transportowego Node Cargo lub składanych rowerów elektrycznych Vektron. Istotnym krokiem jest wprowadzenie na ulice światowych miast kompaktowego roweru elektrycznego Tern GSD. GSD definiuje bowiem nową kategorię: „kompaktowy rower użytkowy”. GSD z łatwością przewiezie dwoje dzieci i tygodniowe zakupy lub 180 kg ładunku, a jednocześnie ma tylko 180 cm długości, czyli mniej niż rower miejski typu holenderskiego. Dzięki składanej kierownicy physis i wysuwanej sztycy podsiodłowej rower można przechowywać w mieszkaniu lub przewozić w większym kombi. GSD można indywidualnie dostosować do osób o wzroście od 150 do 195 cm, dzięki czemu mogą z niego korzystać wszyscy – mama, tata i dzieci. Najwyższej klasy silnik Bosch Performance jest zasilany jedną lub dwiema bateriami o pojemności 500 Wh, dzięki czemu GSD może przejechać nawet 250 km. Wyposażenie obejmuje zintegrowane oświetlenie, błotniki, podpórkę centralną, dwie torby XL, a nawet wysuwane podnóżki dla pasażera, czyli wszystko, co jest potrzebne do jazdy na rowerze.
„Typowy przedstawiciel rowerów elektrycznych na obecnym rynku wygląda zasadniczo jak standardowy rower z zamontowanym silnikiem i akumulatorem” – mówi Josh Hon, kapitan zespołu Tern. „Oznacza to, że wszystkie sensowne kompromisy, które zostały poczynione podczas projektowania środka transportu napędzanego siłą ludzkich mięśni, są przenoszone na rowery elektryczne, gdzie jednak tracą swój pierwotny sens. „Gé-eS-Déčko” jest wynikiem fundamentalnego spostrzeżenia: projektując rower z napędem elektrycznym, nie ma potrzeby rezygnacji z kluczowych elementów funkcjonalności, takich jak komfort i pojemność bagażowa, aby zoptymalizować prędkość. Dzięki napędowi elektrycznemu Bosch 20-calowe rowery poruszają się tak samo szybko jak 700C, ale dzięki mniejszym kołom przyspieszenie jest ostrzejsze. Mniejsze koła pozwoliły nam również zmaksymalizować ładowność. Najlepsze jest to, że wszystkie te zalety zawarliśmy w modelu o rozmiarach standardowego roweru miejskiego.
Najwyższa stabilność
Faktem jest, że jazda na motorowerze jest łatwiejsza niż na motocyklu, podobnie jak jazda na GSD jest łatwiejsza niż na wielu rowerach elektrycznych dostępnych obecnie na rynku. Mniejsze koła, niska rama i centralnie umieszczony silnik z akumulatorem tworzą wyjątkowo nisko położony środek ciężkości. Wszystko to w połączeniu z wydłużonym rozstawem osi sprawia, że GSD jest wyjątkowo stabilny i łatwy w prowadzeniu. Ta wyjątkowa stabilność jest niezbędna i bardzo ceniona przy pełnym obciążeniu, zwłaszcza w przypadkach, gdy Twoim ładunkiem są niesforne, urocze dzieci. A ponieważ rowery elektryczne poruszają się zazwyczaj z większą średnią prędkością, większa stabilność zwiększa również bezpieczeństwo.
Wyjątkowo przestronny
Model GSD jest przeznaczony do transportu ładunków, a mamy tu na myśli naprawdę wiele rzeczy. Rama, widelec i części zostały przetestowane pod kątem wytrzymałości na całkowite obciążenie kierowcy i ładunku wynoszące ponad 180 kg. Standardowo jest wyposażony w zintegrowany tylny bagażnik o długości 80 cm i boczne torby o łącznej pojemności 62 l. Na rowerze GSD zmieszczą się dwoje dzieci w fotelikach Thule Maxi lub jeden dorosły pasażer. Do roweru można dodać dodatkowe bagażniki w postaci podpór dolnych oraz bagażnika tylnego lub przedniego. Tern publikuje również wymiary punktów mocowania ramy, aby zainteresowani mogli zaprojektować i skonstruować własne akcesoria do bagażników.
Przenośność, łatwość przechowywania
Chociaż GSD może przewozić wyjątkowo duże ładunki, nie ma najmniejszych problemów z poruszaniem się po ruchliwym środowisku miejskim. Ponieważ nie jest dłuższy od standardowego roweru, mieści się na standardowych bagażnikach samochodów i autobusów. Ponadto dzięki opatentowanemu mechanizmowi składania można go złożyć do jeszcze mniejszych rozmiarów. Wystarczy trzy sekundy, aby zmniejszyć wysokość o 1/3 i szerokość o 40%. Wynikowe wymiary pozwalają na transport roweru WEWNĄTRZ samochodów średniej wielkości, takich jak np. VW Touran. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu bagażnikowi GSD można transportować w pozycji pionowej nawet w małej windzie.
Wysokiej jakości komponenty
Podczas gdy wiele rowerów przeznaczonych do przewożenia ładunków wykorzystuje głównie komponenty stosowane w zwykłych rowerach, GSD idzie o krok dalej, stosując niektóre z najsolidniejszych części. Przykładem są 4-tłoczkowe hamulce tarczowe Magura, niestandardowe opony 2,4" Schwalbe Super Moto-X, piasty z osią Boost i niestandardowe podwójne obręcze o szerokości 36 mm.
Tern GSD to po prostu Twój przyszły drugi, a nawet jedyny samochód rodzinny.
Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 5 let |
| Waga: | 35 kg |
| EAN: | 8127410265736 |
| Koła: | 20" |
| Akumulator: | Bosch 500 Wh |
| Zasięg: | 50 do 100 km |
| Waga: | 32,5 kg |
| Silnik: | Bosch Performance CX |
| Liczba biegów: | Płynny - Enviolo (NuVinci) |
| Rama: | ALU 7005 |
| Wspornik: | Andros (regulowany) |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
