Tylny napęd 750 W roweru elektrycznego, akumulator ramowy 13 Ah, z wyświetlaczem, 26"
Kod: 112056
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Zestaw do przeróbki roweru z tylnym silnikiem 750 W, akumulatorem litowo-jonowym Samsung 13 Ah, wyświetlaczem LCD Kompletna przeróbka na rower elektryczny, nie są potrzebne żadne dodatkowe akcesoria. Wydajny silnik 750 W w piaście jest wpleciony w tylne koło na wzmocnionej szprychowej i podwójnej 26-calowej obręczy. Rower elektryczny posiada innowacyjną jednostkę sterującą, która odczytuje dane dotyczące prędkości i przebytej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu zestaw nie wymaga już czujnika prędkości, co ułatwia i upraszcza montaż. Po podłączeniu akumulatora 48 V nominalna moc silnika wynosi 750 W. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik jest bezobsługowy, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. Bateria litowa EVBIKE o pojemności 13 Ah (624 Wh) jest montowana bezpośrednio na pochyłej rurze ramy w miejscu prowadnic koszyka na butelkę. Dzięki takiemu umiejscowieniu uzyskuje się optymalny środek ciężkości. Bateria posiada zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Akumulator zawiera inteligentny moduł zabezpieczający BMS do równoważenia ogniw, ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. Akumulator nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy najpierw podłączyć do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: Instrukcję instalacji i specyfikacje techniczne można pobrać z zakładki „Powiązane pliki”. Zawartość opakowania: Silnik z 26-calową felgą dystansową Akumulator 48 V 13 Ah do ramy Szybka ładowarka 5 A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedału Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Zestaw do elektryfikacji roweru można zainstalować samodzielnie, postępując zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu. Należy pamiętać, że tylne silniki mają zawsze kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli nie masz przykręconego kołnierza wielokołowego do swojego roweru, będziesz musiał go dokupić.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 12 kg |
| Moc napędu: | 750 W/48 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Opcjonalny wyświetlacz: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 26" |
| Lokalizacja: | Tył |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Tak |
| Bluetooth: | Nie |
| Wyświetlacz kolorowy: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 140 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Skład ogniwa: | litowy (Li-ion) |
| Napięcie nominalne ogniwa: | 3,7 V |
| Pojemność akumulatora: | 13 Ah (624 Wh) |
| Prąd ładowania: | 2 A |
| Umiejscowienie akumulatora: | Na dolnej rurze ramy |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga akumulatora: | 4,1 kg |
| Wymiary akumulatora: | 367 x 115 x 90 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
