Konwersja tylnego koła roweru elektrycznego 500 W, akumulator 13 Ah, z wyświetlaczem, 26"
Kod: 112198
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Kompletny zestaw do elektryfikacji rowerów do rowerów elektrycznych o mocy 500 W Nawet zwykły rower można przerobić na rower elektryczny. EVBIKE oferuje kompletne zestawy do elektryfikacji rowerów w wielu wersjach mocy i typów. Zestaw ten posiada wydajny silnik tylny o mocy 500 W, który jest zamontowany na podwójnej obręczy za pomocą wzmocnionych szprych ze stali nierdzewnej. Nieodzownym elementem zestawu do elektryfikacji jest jednostka sterująca. W tym przypadku jest to nowoczesne urządzenie, które potrafi odczytywać dane dotyczące prędkości i przejechanej odległości bezpośrednio z silnika, dzięki czemu nie ma już potrzeby stosowania czujnika i czujnika prędkości, a instalacja jest prostsza i łatwiejsza. Duży moment obrotowy silnika pozwala na jazdę na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik nie wymaga konserwacji, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. Akumulator EVBIKE o pojemności 13 Ah (468 Wh) jest dostarczany z materiałową torbą, którą można umieścić w ramie, plecaku lub w zależności od potrzeb i możliwości zastosowania. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, ich ochrony przed niedostatecznym naładowaniem i przeładowaniem. Bateria nie ma efektu pamięci i nie obsługuje rekuperacji. Sama bateria znajduje się w plastikowym pudełku z wtyczką do ładowania i rozładowywania. WSKAZÓWKA: Ładowarkę należy zawsze podłączać najpierw do baterii, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia wtyczek. WSKAZÓWKA: Instrukcje obsługi wszystkich komponentów zestawu EVBIKE można pobrać w zakładce „Powiązane pliki”. Zawartość opakowania: Silnik z 26-calową felgą dystansową Akumulator 36 V 13 Ah w walizce transportowej Ładowarka 5A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedałowania Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Zestaw elektryfikacyjny można zainstalować samodzielnie. Jeśli jednak nie masz dużego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy profesjonalny montaż w serwisie rowerowym. Należy pamiętać, że tylne silniki mają zawsze kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli na rowerze nie ma przykręconego kołnierza do koła wielokołowego, należy go dokupić.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 10 kg |
| Moc napędu: | 500 W/36 V |
| Programowanie napędu: | Nie |
| Rozmiar obręczy: | 26" |
| Umiejscowienie: | Tył |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów stałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów stałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 130 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadek pojemności) |
| Pojemność akumulatora: | 13 Ah (468 Wh) |
| Umiejscowienie akumulatora: | W kieszeni (zmienne umiejscowienie) |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 3,1 kg |
| Wymiary baterii: | 230 x 120 x 80 mm (wraz z torbą) |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
