Konwersja tylnego koła roweru elektrycznego 500 W, akumulator ramowy 13 Ah, z wyświetlaczem, 26"
Kod: 112055
Sprzedajemy
od 2006 roku
Pionierzy
miejskiego kolarstwa
Zadzwoń do nas
+420-773 052 552
Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €
Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Kompletny zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny z tylnym silnikiem i akumulatorem ramowym Rower elektryczny z blokowanym silnikiem tylnym o mocy 500 W i wszystkim, czego potrzebujesz, aby przerobić zwykły rower na rower elektryczny. Zestaw posiada innowacyjną jednostkę sterującą, która pobiera dane o aktualnej prędkości i przejechanej odległości bezpośrednio z silnika, co eliminuje potrzebę stosowania czujnika i czujnika prędkości, ułatwiając i upraszczając montaż. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik nie wymaga konserwacji, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Bateria ramowa EVBIKE o pojemności 13 Ah (468 Wh) jest łatwa w montażu na pochyłej rurze ramy roweru w miejscu koszyka na bidon. Ponieważ bateria znajduje się praktycznie w środku roweru, osiąga się optymalny środek ciężkości. Bateria jest wyposażona w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać instrukcje obsługi i informacje techniczne w formacie PDF. Zawartość opakowania: 26-calowy silnik na obręczach z rowkami Akumulator 36 V 13 Ah do ramy 2 klucze Ładowarka 5 A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedałowania Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Przebudowę roweru na rower elektryczny może wykonać średnio doświadczony monter zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli jednak nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu. Należy pamiętać, że tylne silniki mają zawsze kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli na rowerze nie ma przykręconego kołnierza wielokołowego, należy go dokupić.Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne |
|---|---|
| Gwarancja: | 2 lata |
| Waga: | 10 kg |
| Rozmiar obręczy: | 26" |
| Lokalizacja: | Tył |
| Tempomat: | Tak |
| Nośność: | 100 kg |
| Liczba magnesów trwałych: | 46 |
| Rozmiar magnesów trwałych: | 27 x 13,7 x 3 mm |
| Pomoc przy chodzeniu: | Tak (6 km/h) |
| Wyjście USB: | Nie |
| Poziom wsparcia: | 0-5 |
| Zasięg: | 80 - 130 km |
| Liczba normalnych cykli: | 800 (maks. 30 % spadku pojemności) |
| Pojemność baterii: | 13 Ah (468 Wh) |
| Lokalizacja baterii: | Na dolnej rurze ramy |
| Waga napędu: | 6,6 kg |
| Waga baterii: | 3,4 kg |
| Wymiary baterii: | 367 x 92 x 90 mm |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz
