Konwersja tylnego koła roweru elektrycznego 500 W, akumulator ramowy 13 Ah, z wyświetlaczem, 26"

Kod: 112055
Brak oceny
GRATISGRATIS
14642 5 prestavba na elektrokolo v zadnim kole 500w 13ah ramovou baterii s dispejem 26
zł3 210,81 / szt
W magazynie
Możemy doręczyć do:
15.12.2025

Elektryfikacja roweru z silnikiem 500 W i akumulatorem ramowym 13 Ah Silnik jest osadzony na 26-calowej podwójnej obręczy ze wzmocnionymi szprychami ze stali nierdzewnej o średnicy 2,3 mm, pozostałe rozmiary 27,5", 28" i 29" można osadzić za dodatkową opłatą w wysokości 1500 CZK.

Informacje szczegółowe

Sprzedajemy
od 2006 roku

Pionierzy
miejskiego kolarstwa

Zadzwoń do nas
+420-773 052 552

Bezpłatna wysyłka
zamówieniach powyżej 120 €

Unikalny towar
do natychmiastowej wysyłki

Opis szczegółowy produktu

Kompletny zestaw do przeróbki roweru na rower elektryczny z tylnym silnikiem i akumulatorem ramowym Rower elektryczny z blokowanym silnikiem tylnym o mocy 500 W i wszystkim, czego potrzebujesz, aby przerobić zwykły rower na rower elektryczny. Zestaw posiada innowacyjną jednostkę sterującą, która pobiera dane o aktualnej prędkości i przejechanej odległości bezpośrednio z silnika, co eliminuje potrzebę stosowania czujnika i czujnika prędkości, ułatwiając i upraszczając montaż. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu wydajnego silnika można jeździć na rowerze również w trybie przyspieszania. Silnik nie wymaga konserwacji, a dzięki solidnej konstrukcji można go znacznie przeciążać bez ryzyka uszkodzenia. WSKAZÓWKA: Minimalna odległość dla przedniej osi wynosi 100 mm, a dla tylnej osi 135 mm. Bateria ramowa EVBIKE o pojemności 13 Ah (468 Wh) jest łatwa w montażu na pochyłej rurze ramy roweru w miejscu koszyka na bidon. Ponieważ bateria znajduje się praktycznie w środku roweru, osiąga się optymalny środek ciężkości. Bateria jest wyposażona w zabezpieczenie przed kradzieżą. Po odblokowaniu można ją łatwo wyjąć z uchwytu, np. w celu naładowania lub transportu. Akumulator zawiera inteligentny moduł ochronny BMS do równoważenia ogniw, który chroni je przed niedostatecznym naładowaniem i rozładowaniem. WSKAZÓWKA: Najpierw podłącz ładowarkę do akumulatora, a dopiero potem do sieci elektrycznej. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia złączy. WSKAZÓWKA: W zakładce „Powiązane pliki” można pobrać instrukcje obsługi i informacje techniczne w formacie PDF. Zawartość opakowania: 26-calowy silnik na obręczach z rowkami Akumulator 36 V 13 Ah do ramy 2 klucze Ładowarka 5 A Wyświetlacz LCD z elementami sterującymi Programowalna jednostka sterująca Dźwignia hamulca L+P z odłącznikiem Obrotowy pedał gazu Centralny wiązkę przewodów Asystent pedałowania Tarczę hamulcową można zamontować na silniku Zestaw spełnia wymagania dotyczące maksymalnej dopuszczalnej prędkości 25 km/h zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spełnia zatem normy dotyczące ruchu drogowego. Maksymalną dopuszczalną prędkość 25 km/h można wyłączyć i ustawić do 60 km/h (w terenie). Przebudowę roweru na rower elektryczny może wykonać średnio doświadczony monter zgodnie z zalecaną procedurą opisaną w instrukcji. Jeśli jednak nie masz większego doświadczenia w montażu rowerów, zalecamy skorzystanie z naszych usług i zlecenie profesjonalnego montażu zestawu. Należy pamiętać, że tylne silniki mają zawsze kołnierz do przykręcania kasety. Jeśli na rowerze nie ma przykręconego kołnierza wielokołowego, należy go dokupić.

Parametry dodatkowe

Kategoria: Napędy bezpośrednie piastowe - Przebudowa na rowery elektryczne
Gwarancja: 2 lata
Waga: 10 kg
Rozmiar obręczy: 26"
Lokalizacja: Tył
Tempomat: Tak
Nośność: 100 kg
Liczba magnesów trwałych: 46
Rozmiar magnesów trwałych: 27 x 13,7 x 3 mm
Pomoc przy chodzeniu: Tak (6 km/h)
Wyjście USB: Nie
Poziom wsparcia: 0-5
Zasięg: 80 - 130 km
Liczba normalnych cykli: 800 (maks. 30 % spadku pojemności)
Pojemność baterii: 13 Ah (468 Wh)
Lokalizacja baterii: Na dolnej rurze ramy
Waga napędu: 6,6 kg
Waga baterii: 3,4 kg
Wymiary baterii: 367 x 92 x 90 mm

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa